FAQ

Kan ik voor morgen al een bestelling plaatsen?

Ja dat kan! Via deze website kan je 24/24 bestellingen plaatsen, je kan zelf de afhaling aanduiden en dit al een week op voorhand.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet juist is?

We streven ernaar om enkel correcte bestellingen te overhandigen maar soms kan er iets klein mislopen. We raden aan om ons dan onmiddellijk op de hoogte te brengen via het contactformulier. Je mag een snelle oplossing verwachten.

Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Dat kan zeker!  Indien er online geen "tijdssloten" meer vrij zijn, kan u ons steeds bellen om een bestelling te plaatsen. 013 67 82 10

Ik wil mijn bestelling graag annuleren, hoe werkt dat?

Bij het online bestellen van eten is timing erg belangrijk! Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met ons, dan is het misschien nog mogelijk deze bestelling te annuleren. Indien deze bestelling al wordt klaargemaakt, kan deze helaas niet meer geannuleerd worden.